تاریخ : شنبه 30 آبان 12:41 کد خبر : 1151

رونمایی از مجموعه کتاب " ستارگان هدایت " با موضوع زندگینامه شهدا


مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به همت اداره کتاب بسیج تهیه، تدوین و به زیور طبع آراسته شده و در مراسم رونمایی از این اثر فاخر، نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور حضور داشته و همچنین سردار نقدی سخنرانی می کند.

خبرحماسه؛ به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس: مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» نتیجه طرحی کشوری با همین عنوان است که توسط نویسندگان نوقلم استانی در ده جلد تهیه و تدوین شده و شامل پنجاه خاطره از زندگینامه شهدایی است که تا کنون زندگینامه آنها نوشته و ثبت نشده است.

هدف از اجرای این طرح در مرحله نخست، جمع آوری و نگارش زندگینامه و خاطرات شهدایی است که تاکنون این اقدام برای آنها انجام نشده و شناخت و حمایت از نویسندگان جوان و نو قلم سراسر کشور از اهداف مهم این طرح سراسری بوده است.

گفتنی است در طرح سراسری «ستارگان هدایت» نویسندگان استانی می توانستند با انتخاب خود یکی از شهدای استان محل زندگیشان را انتخاب و زندگینامه و خاطرات آن شهید والامقام را به رشته تحریر در آورند.

لازم به ذکر است مجموعه کتاب «ستارگان هدایت» به همت اداره کتاب بسیج تهیه، تدوین و به زیور طبع آراسته شده و در مراسم رونمایی از این اثر فاخر، نویسندگان این مجموعه از سراسر کشور حضور داشته و همچنین سردار نقدی سخنرانی می کند.

گفتنی مراسم رونمایی از این مجموعه کتاب در همایش پویاگران انقلاب اسلامی، امروز شنبه 30 آبان ماه 1394 ساعت 18 الی 21 در سالن بصیرت لانه جاسوسی واقع در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به خیابان شهید مفتح، درب ضلع جنوبی مجتمع فرهنگی_دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی آزاد است.

 




رونمایی     مراسم     شهدا     رونمایی کتاب                            


chapta